Prodáváte v centru i nějaké doplňky na cesty (repelenty, antimalarika)?
17.01.2020

V našem očkovacím centru můžete koupit i různé doplňky pro cestovatele, kompletní přehled najdete v našem ceníku doplňkového sortimentu.

Mám vakcínu z lékárny, mohu k Vám přijít na očkování?
17.01.2020

V našich centrech neočkujeme přinesenými očkovacími látkami.

Mám nevolnosti po návratu z exotické dovolené, co mám dělat?
17.01.2020

Pokud máte zdravotní potíže po návratu z cest, obraťte se na infekční oddělení krajských nemocnic, kde provádí tzv. "vyšetření po návratu ze zahraničí". Pokud nemáte tuto možnost, obraťte se alespoň na svého praktického lékaře.

Jsem nemocný a nemohu přijít na očkování. Co mám dělat?
17.01.2020

V případě akutního onemocnění doporučujeme očkování odložit. Pokud však není prostor na odklad očkování, např. z důvodu brzkého odjezdu do zahraničí, je nutné posouzení lékaře o vhodnosti očkování.

Nejde mi objednat se na více vakcín zároveň, co mám dělat?
15.01.2020

Případná aplikace více vakcín zároveň je vždy na posouzení lékaře v centru. Objednejte se tedy na jednu vakcínu/nemoc a další postup s Vámi bude lékař konzultovat.

Jak poznám, do kdy mi platí očkování?
15.01.2020

Platnost Vašeho očkování můžete vidět ve svém elektronickém očkovacím průkazu. Pokud tuto službu nemáte u nás aktivovanou, můžete si ověřit platnost na naší zákaznické lince.

Mohu k Vám přijít i na zákonné (hrazené) očkování (např. tetanus)?
14.01.2020

Pokud chcete využít možnosti hrazeného očkování, vždy doporučujeme navštívit Vašeho praktického lékaře. V našich očkovacích centrech poskytujeme pouze komerční, tedy nehrazené očkování.

Jsem objednaný na konzultaci, budu se i rovnou očkovat?
14.01.2020

O očkování vždy rozhoduje lékař po domluvě s klientem a s ohledem na okolnosti (druh očkování, zdravotní stav, datum odjezdu apod.). Většinou jsou klienti očkováni už při první návštěvě centra.

Mám při očkování nárok na příspěvek od zdravotní pojišťovny?
14.01.2020

Zdravotní pojišťovny přispívají na očkování, nicméně se výše příspěvků a druh očkování, na který přispívají, liší u každé pojišťovny. Podrobnější informace naleznete vždy na stránkách své pojišťovny, pro rámcovou představu se můžte podívat na přehled příspěvků na našich stránkách zde.

Co je a jak získám elektronický očkovací průkaz?
14.01.2020

Elektronický očkovací průkaz (EOP) je služba společnosti Avenier. EOP je online uživatelská evidence na sledování absolvovaného očkování a jeho účinnosti. Tuto evidenci lze doplňovat dle Vašich potřeb. EOP zároveň obsahuje doporučení k dalšímu očkování v závislosti na vašem věku. Do Elektronického očkovacího průkazu se můžete přihlásit odkudkoliv, a to po aktivaci účtu v kterémkoliv centru Avenier. Služba EOP je pro naše klienty bezplatná.

Více informací k EOP si přečtěte zde.

Jakým způsobem u Vás mohu platit?
17.12.2019

V našich centrech můžete platiti hotově a těmito platebními kartami nebo poukázkami:

 

 

Co si mám s sebou přinést do očkovacího centra?
17.12.2019

Na každou návštěvu si sebou vezměte vždy občanský průkaz, průkaz pojištěnce a pokud máte, tak i očkovací průkaz.

2 z 2
Souhlasím Více informací

Tento web ke své funkčnosti používá cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním.