Nenašli jste odpověď na vaše dotazy? Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu poradna@avenier.cz, kde vám odpoví naši odborníci.

Máte přístup do centrální evidence očkování?

Naše centra mají přístup k očkovaní provedeným pouze v našich centrech u našich klientů.

Prodáváte v centru i nějaké doplňky na cesty (repelenty, antimalarika)?

V našem očkovacím centru můžete koupit i různé doplňky pro cestovatele, kompletní přehled najdete v našem ceníku doplňkového sortimentu.

Mám vakcínu z lékárny, mohu k Vám přijít na očkování?

V našich centrech neočkujeme přinesenými očkovacími látkami.

Mám nevolnosti po návratu z exotické dovolené, co mám dělat?

Pokud máte zdravotní potíže po návratu z cest, obraťte se na infekční oddělení krajských nemocnic, kde provádí tzv. "vyšetření po návratu ze zahraničí". Pokud nemáte tuto možnost, obraťte se alespoň na svého praktického lékaře.

Jsem nemocný a nemohu přijít na očkování. Co mám dělat?

V případě akutního onemocnění doporučujeme očkování odložit. Pokud však není prostor na odklad očkování, např. z důvodu brzkého odjezdu do zahraničí, je nutné posouzení lékaře o vhodnosti očkování.

Nejde mi objednat se na více vakcín zároveň, co mám dělat?

Případná aplikace více vakcín zároveň je vždy na posouzení lékaře v centru. Objednejte se tedy na jednu vakcínu/nemoc a další postup s Vámi bude lékař konzultovat.

Jak poznám, do kdy mi platí očkování?

Platnost Vašeho očkování můžete vidět ve svém elektronickém očkovacím průkazu. Pokud tuto službu nemáte u nás aktivovanou, můžete si ověřit platnost na naší zákaznické lince.

Mohu k Vám přijít i na zákonné (hrazené) očkování (např. tetanus)?

Pokud chcete využít možnosti hrazeného očkování, vždy doporučujeme navštívit Vašeho praktického lékaře. V našich očkovacích centrech poskytujeme pouze komerční, tedy nehrazené očkování.

Jsem objednaný na konzultaci, budu se i rovnou očkovat?

O očkování vždy rozhoduje lékař po domluvě s klientem a s ohledem na okolnosti (druh očkování, zdravotní stav, datum odjezdu apod.). Většinou jsou klienti očkováni už při první návštěvě centra.

Mám při očkování nárok na příspěvek od zdravotní pojišťovny?

Zdravotní pojišťovny přispívají na očkování, nicméně se výše příspěvků a druh očkování, na který přispívají, liší u každé pojišťovny. Podrobnější informace naleznete vždy na stránkách své pojišťovny, pro rámcovou představu se můžte podívat na přehled příspěvků na našich stránkách zde.

Jakým způsobem u Vás mohu platit?

V našich centrech můžete platiti hotově a těmito platebními kartami nebo poukázkami:

 

 

Co si mám s sebou přinést do očkovacího centra?

Na každou návštěvu si sebou vezměte vždy občanský průkaz, průkaz pojištěnce a pokud máte, tak i očkovací průkaz.